با حضور فرماندار تبریز برگزار شد:

افتتاح نمایشگاه عکس «لنزک» در مجتمع کانون تبریز

1398/10/03 - 21:18 - کد خبر: 10246
افتتاح نمایشگاه عکس

نصر: نمایشگاه عکس «لنزک» مشتمل بر آثار دو نوجوان هنرمند تبریز با حضور فرماندار تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر ، در مراسمی که پیش از افتتاح این نمایشگاه در مجتمع کانون تبریز برگزار شد، بهروز مهدوی؛ فرماندار تبریز با تقدیر از برپایی نمایشگاه «لنزک» و فروش خیریه آثار این نمایشگاه، به نفع کودکان نیازمند را اقدامی بسیار ارزشمند عنوان کرد.
وی با تقدیر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت مشارکت دربرپایی این نمایشگاه، توجه به نسل نوجوان و شناسایی استعدادهای آنان را امری ضروری و بسیار مهم دانست.
علی بینش، مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز در این آیین بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از تمامی ظرفیت‌های کانون برای معرفی توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ادبی را از اولویت‌های کانون استان عنوان و در عین حال تصریح کرد: انجمن عکاسی کانون این ظرفیت مهم را ایجاد نموده و در شناسایی استعدادهای نوجوانان گام‌های موثری برداشته است.
وی برگزاری جشنواره عکس «نگاه نو»  که در دو موضوع طبیعت و محیط زیست از بهمن ماه سال جاری اجرا خواهد شد را یکی از برنامه‌های مشارکتی کانون دانست.
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی ادامه داد: تقدیر از دو نوجوان عکاس «آراز قمیان» و «محمدعلی سارخانی» که آثار عکاسی آنان در نمایشگاه لنزک به نمایش است درآمده و نیز رونمایی از پوستر اولین جشنواره عکس «نگاه نو» ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
بینش خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس لنزک مشتمل بر عکس‌هایی با موضوع طبیعت است که در گالری مجمع کانون تبریز به نمایش درآمده و عواید فروش عکس‌های این نمایشگاه به نفع کودکان نیازمند هزینه خواهد شد و تا ۸ دی ماه دایر خواد بود.
گفتنی است، این برنامه با مشارکت مجتمع آموزشی علوی، جمعیت خیریه قلب‌های سبز و موسسه ابرار قائم در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/ 

پژوهشیار