همگام با سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر/

آثار راه یافته به جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند

1398/10/03 - 16:00 - کد خبر: 10223
جشنواره موسیقی فجر

نصر: با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، آثار راه یافته به این دوره جشنواره مشخص شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، پس از پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره سی وپنجم موسیقی فجر. هیات انتخاب آثار بر اساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر کار خود را آغاز کرد.
و پس  از بازبینی آثار ارسالی  گروههای شرکت کننده، گروههای منتخب را برای حضور در جشنواره انتخاب کرد.
هیأت انتخاب جشنواره با بازبینی آثار، به گروهها امتیاز داده است که با توجه به ظرفیت زمانی و اجرایی جشنواره و تعداد سالن ها، گروههایی که امتیازهای بالاتری به دست آورده اند، به جشنواره راه می یابند.

استقبال ۳۱۰ گروه برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر
در سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بیش از ۲۴۰ گروه از طریق فراخوان در جشنواره ثبت نام کردند و بیش از ۷۰ گروه برای بخش مدعو پیشنهاد شد و گروههایی از بین این دو بخش به جشنواره راه می یابند.
براساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر، هیأت انتخاب گروهها و آثار وظیفه تعیین و تایید نهایی گروههای شرکت کننده در جشنواره را برعهده دارد و بر اساس آیین نامه بررسی و تائید درخواست‌های هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور که بر مبنای فراخوان‌های جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است و بررسی و تایید گروههای مدعو جشنواره را برعهده دارد.
جشنواره سی و پنجم موسیقی فجر در حالی در آستانه برگزاری است که امسال برای دومین سال دارای آیین نامه رسمی و تصویب شده است.
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه امسال به دبیری شاهین فرهت برگزار می شود.

سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر در یک نگاه
سی‌وپنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهنمند اسلامی ایران از تاریخ ٢٤ تا ٣٠ بهمن ١٣٩٨ برگزار خواهد شد.
فراخوان این جشنواره بر اساس آیین نامه و با هدف شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانۀ هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنریِ هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.
ستاد برگزاری جشنواره با انتشار این فراخوان از تمامی گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصۀ اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعۀ دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.
پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانۀ جشنواره توسط هیئت انتخابِ گروهها، اجراها انتخاب و در سی ‌و پنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر روی صحنه می روند.
گروهها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره باید به نشانی www.fajrmusicfestival.com مراجعه و ثبت نام می کردند.
جزئیات بیشتر اعم از نحوه برگزاری، حضور و شرکت، شرایط و... جشنواره موسیقی فجر در فراخوان منتشره این رویداد بزرگ هنری مشخص و قابل مشاهده در نشانی فوق الذکر است.
علاقه مندان برای تماس و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره، تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان انقلاب اسلامی، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، طبقه پنجم ساختمان بنیاد رودکی مراجعه و یا با شماره تلفن: ۶۶۷۲۱۱۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
ضمنا نشانی تار نمای اینترنتی این جشنواره به نشانی قابل مشاهده و دسترسی علاقه مندان است www.fajrmusicfestival.com
ایمیل: info@fajrmusicfestival.com
انتهای پیام/

پژوهشیار