استاندار آذربایجان‌شرقی؛

توطئه‌های شوم دشمنان را با حفظ وحدت نقش بر آب کنیم

1398/10/03 - 11:54 - کد خبر: 10177
استاندار آذربایجان شرقی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با استکبار جهانی قرار داریم، ادامه داد: همه باید در این شرایط دست به دست هم داده و با حفظ وحدت و یکپارچگی، توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در یادواره شهید محمد خلیل‌پور نهر، از شهدا به عنوان تاج عزت و شرف ایران اسلامی یاد کرد و اظهار کرد: سعادت و استقلال امروز کشور، مرهون رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی  و مجاهدت و جان‌فشانی شهدای گلگون‌کفن است.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران هستیم و همه وظیفه داریم برای انسان‌هایی که درس آزادی و آزادگی به ما داده و زندگی سعادتمند را برای ما رقم زده‌اند ادای احترام کنیم.
پورمحمدی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست و شهدا پیشگامان انقلاب و روزهای سخت جمهوری اسلامی هستند، گفت: برای شناساندن آرمان‌های شهدا و ترویج روحیه ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌های شهدا، یکی از ضرورت های فعلی جامعه است و تقویت روحیه جهادی برای استمرار راه شهدا باید مورد توجه باشد.
وی با مقایسه نظام جمهوری اسلامی ایران با نظام‌های مستبد استکبار جهانی، یادآور شد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی زورگویان جهان، قد علم کرده و بنده اربابان زر و زور و استکبار نبوده و نخواهد بود.
وی افزود: ملت ایران همواره بر اساس آموزه‌ها و آرمان‌های دینی خود و راهنمایی‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، به مسیر خود در راه استقلال و اقتدار ادامه خواهد داد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنی استکبار از فردای پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: استکبار جهانی از درک قدرت ایمان، فداکاری و ایثار مردم ما عاجز است و باید بداند که سلاح‌های جنگی در مقابل سلاح ایمان و شجاعت جوانان ما کارساز نخواهد بود.
وی، وحدت، ایمان و ولایت‌پذیری را اصلی‌ترین عوامل پیروزی و مقاومت جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ما در تلاش هستند که صفوف اتحاد ما را بشکنند و به بهانه‌های مختلف به ارزش‌های ما جسارت کنند.
وی تاکید کرد: از عمق وجود و با تمام توان اعلام می‌کنیم مگر ما مرده باشیم که دشمنان بتوانند به شهدای عزیز ما و اسوه های صبر و ایثار و مقاومت ایران اسلامی، توهین کنند.
پورمحمدی در این آیین با خانواده شهید محمد خلیل‌پور نهر، دیدار و از صبر و استقامت آنان در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب قدردانی کرد.
شهید محمد خلیل‌پور نهر در سال 1360 در منطقه عملیاتی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار