شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می‌کند:

نخستین جشنواره عكس ایمنی و حریم تاسیسات برق در مبلمان شهری و محیط زیست

1398/10/02 - 09:47 - کد خبر: 10069
نخستین جشنواره عکس، برق

نصر: نخستین جشنواره عکس ایمنی و حریم تاسیسات برق در مبلمان شهری و محیط زیست توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، این جشنواره با اهداف شناسایی نقاط قوت و ضعف طراحی شبکه‌ها و تاسیسات برق در مواجهه با مبلمان شهری و محیط‌زیست، شناسایی تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا در زمینه‌ی ایمنی، حریم و احداث تاسیسات شهری، شناسایی الگوهای مناسب طراحی شبکه و تاسیسات برق، ایجاد تاسیسات مناسب برق در محیط شهری با هدف دستیابی به سیمای مطلوب شهری، رصد تاسیسات برق در جهت شناسایی نکات حساس ایمنی و به تصویر کشیدن وضعیت شبکه توزیع برق، ساماندهی گرافیک شهری و محیطی با هدف زیباسازی، تلطیف روحیه‌ی شهروندان و ساماندهی سیمای شهری، نورپردازی روشنایی و تاسیسات شهری و در نهایت ایجاد انگیزش در فضای رقابتی بین همکاران در جهت افزایش مهارت‌های بصری برگزار می‌شود.
محورهای لحاظ شده در انتخاب و داوری آثار ارسال شده شامل "شهر و تاسیسات برق"، "تاثیر تاسیسات برق در گرافیک محیطی مبلمان شهری"، "شهر و روشنایی معابر عمومی"، "محیط زیست و تاثیرات زیست محیطی تاسیسات برق"، "نقش هنر در طراحی تاسیسات برق و تاثیرات آن در زندگی اجتماعی و شخصی شهروندان"، "تکنولوژی‌های نوین صنعت برق و تاثیر آن در مبلمان شهری"، "ایمنی برق در محیط‌های شهری" و "رعایت حریم شبکه‌های برق" است.
این جشنواره‌ی عکس در نظر دارد از نگاه دوربین عکاسان، موارد رعایت یا عدم رعایت ایمنی و حریم و عناصر مانوس یا نامانوس تاسیسات برق با مبلمان شهری و محیط زیست را به تصویر بکشد تا از این طریق در اصلاح و ساماندهی این عناصر مورد بهره برداری قرار گیرد.
همچنین این جشنواره تلاش می‌کند تا عناصر زیبا و ایده‌های نو در زمینه‌ی ایمنی، حریم و تاسیسات و شبکه‌های برق در هماهنگی با مبلمان شهری و محیط زیست را از دید شرکت‌کنندگان به نظاره بنشیند و تحلیل و الگوبرداری از آثار ارسال شده در جهت تدوین و برنامه‌ریزی مناسب به منظور تلاش در به حداکثر رساندن هارمونی تاسیسات برق با عناصر مبلمان شهری و محیط زیست خواهد بود.
تمامی کارکنان صنعت برق آذربایجان به همرا خانواده می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند. مهلت تحویل یا ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان سال 98 خواهد بود. داوری آثار در فروردین ماه 1399 و اختتامیه و نمایش آثار اردیبهشت ماه 1399 برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر ده عکس را به صورت تک عکس به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند. عکس‌های برگزیده به صورت یک یا چند نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. عکس‌های برگزیده به صورت یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.
به تمامی کسانی که آثارشان توسط گروه داوران برای شرکت در بخش رقابت پذیرفته می‌شوند لوح شرکت در جشنواره اهداء می‌شود. از میان آثار منتخب سه اثر به عنوان آثار برتر جشنواره عکس معرفی و به نفر اول تنديس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ بیست میلیون ریال هدیه نقدی، نفر دوم تنديس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ده میلیون ریال هدیه نقدی و نفر سوم تنديس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین در صورت تشخیص گروه داوران به 10 مورد از عکس‌های برگزیده نیز هرکدام مبلغ دو میلیون ریال هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است دبیرخانه جشنواره در نشانی تبریز، کوی ولی‌عصر، خیابان نظامی، اول قطران، دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به شماره تلفن 33315731-041 و نمابر 33328950-041 و وب‌سایت www.toztab.ir است.
انتهای پیام/

پژوهشیار