فرمانده انتظامی شهرستان مرند:

سارقان حرفه‌ای با 70 فقره سرقت در مرند دستگیر شدند

1398/10/01 - 14:14 - کد خبر: 10023
دستگیری

نصر: فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری پنج نفر سارق و مالخر حرفه‌ای خودرو، لوازم داخل خودرو، موتور سیکلت و سیم کابل برق با 70 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سرهنگ کاظم دهقانی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو، موتورسیکلت و سیم برق در حوزه شهرستان مرند، مأموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی و اخذ نیابت قضائی سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضای اصلی این باند را شناسایی و طی چند عملیات موفق پلیسی سه سارق حرفهای و دو مالخر را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به 20 فقره سرقت خودرو، 10فقره سرقت موتور سیکلت و 40 فقره سرقت سیم کابل ،لوازم داخل خودرو و سایر موارد اعتراف کرده و این متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
دهقانی خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم در برابر مجرمان از حضور مقتدرانه پلیس هم کارآمدتر است و به همین دلیل لازم است شهروندان اقدامات پیشگیرانه را به کار بندند و در صورت مشاهده هرگونه جرم از جمله سرقت، با مرکز فوریتهای پلیس 110 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

پژوهشیار