مدیر هنری اکسپو تبریز خبر داد:

عرضه 231 اثر هنری در چهارمین دوره اکسپو تبریز

1398/10/01 - 14:09 - کد خبر: 10022
هنر

نصر: مدیر هنری اکسپو تبریز با بیان این‌که چهارمین دوره فروش آثار هنری(آرت اکسپو تبریز) از سوم تا پنجم بهمن ماه در محل هتل لاله پارک برگزار می‌شود، گفت: 231 اثر هنری در قالب این نمایشگاه در معرض فروش قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، پیمان علیزاده اسکویی در گفت‌وگویی، با بیان این‌که این دوره از اکسپو تبریز به صورت ملی برگزار می‌شود، افزود: این دوره از نمایشگاه با شرکت231 اثر هنری از۱۴۲ هنرمند در رشته‌های نقاشی، مجسمه، عکاسی، نقاشی خط و خوشنویسی برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر این‌که روز اول نمایشگاه ویژه هنرمندان و مهمانان مدعو است، افزود: از کل آثار انتخابی در دوره چهارم اکسپوی تبریز، تعداد 90 اثر از 40 هنرمند در معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.
وی در این خصوص تاکید کرد: جعفر روحبخش، احمد وکیلی، حبیب توحیدی، شهلا آرمین، ابراهیم حقیقی، ناصر آراسته، همایون سلیمی، رضوان صادقزاده، قدرت الله عاقلی، مصطفی اسد اللهی، پیمان علیزاده اسکویی، یعقوب عمامه پیچ، رضا افسری، جواد نوبهار، مینا غازیان، محمدرضا فیروزه‌ای، مهرناز کوکبی، علی گلباز، بابک گرمچی، مهرداد ختایی، نگین روحبخش، لیلا میری، علی ترقی جاه، مهوش جورابچی، حسین نوروزی، محمد نوریان، آرمان یعقوب پور، جمال سوزنده مقدم، حسین اردلانی، امیر فرید، فرنوش شمیلی، رضا براتی، رامین مهدی نژاد، پرویز حیدرزاده، امیر جدیدی، مریم عاشوری و... از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این دوره اکپسوی تبریز در معرض فروش گذاشته خواهد شد.
وی با تاکید بر این‌که کاتالوگ آثار هنرمندان با همکاری استودیو تخصصی طراحی گرافیک سایان، لیتوگرافی چاردیز و چاپ محمدی علمیه مراحل پیش از چاپ و چاپ خود را سپری کرده و با همکاری صحافی لک لری در حال انجام مراحل تکمیلی است، افزود: تلاش می‌کنیم ظرف مدت یک هفته کاتالوگ را آماده کرده و در اختیار، هنرمندان، خریداران، میهمانان مدعو و گالری داران قرار دهیم.
نماینده آرت اکسپو تبریز در انتخاب و ارزیابی آثار هنرمندان تهران و سایر شهرستان‌ها در خاتمه با بیان این‌که مراسم رونمایی از پوستر اکسپو در محل هتل لاله پارک  تبریز و با حضور حامیان، مشارکت کنندگان برنامه و اصحاب رسانه برگزارخواهد شد، افزود: روز اول نمایشگاه(سوم دی ماه) ویژه خریدارن، هنرمندان و مدعوین بوده و عموم مردم در روزهای دوم و سوم نمایشگاه می‌توانند نسبت به بازدید و خرید آثار عرضه شده در نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار