خبر/

رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی "آلیار" / ۸۵ درصد فروش های آنلاین "آلیار" از سطح کشور است

1399/07/13 - 19:53 - کد خبر: 28313 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار" در آیین رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی "آلیار"، گفت: ۱۵ درصد از خریداران آنلاین فروشگاه در داخل استان و ۸۵ درصد آنها از سطح کشور هستند.

به گزارش نصر، علی برموده در نشست مطبوعاتی و رونمایی از لوگو جدید فروشگاه اینترنتی "آلیار" ضمن اشاره به تاریخچه فعالیت این تیم، گفت: فروشگاه اینترنتی " آلیار " در بهمن سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرد و اکنون با ۳۵ نفر پرسنل از جوانان پویا و فعال یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در سطح کشور قلمداد می شود.
وی با بیان اینکه اولین محصولات این فروشگاه آنلاین از محصولات دسته هدیه و کادو بود و بعدها محصولات دیگری به "آلیار" اضافه شد، افزود: بعد از راه اندازی و آماده سازی بستر وب سایت به صورت رسمی وارد بازار کار شدیم و ایجاد تنوع در محصولات، تحویل به موقع و سریع ارسال به تمام نقاط کشور و خدمات پس از فروش 24 ساعته را سر لوحه کار خود قرار دادیم.


 
مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار" اضافه کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز، عرضه محصولاتی را که به طور مستقیم از خارج وارد میکردیم متوقف کردیم و بیشتر روی بازار تولیدات بومی و فروش این محصولات متمرکز شدیم.
وی با بیان اینکه بازار هدف "آلیار" از سطح شهر تبریز آغاز شد و سپس به کل کشور گسترش یافت، اظهار داشت: ۱۵ درصد از خریداران آنلاین فروشگاه در داخل استان و ۸۵ درصد آنها از سطح کشور هستند.
وی افزود: بیشتر به شهرهای تهران، فارس، خراسان، فارس و خوزستان فروش داریم و محصول ارسال میکنیم و دورترین تحویل سفارش ما به جزیره ابوموسی بوده است.
وی با بیان اینکه فعالیت در بستر اینترنت علاوه بر زیبایی ها و جذابیت ها، چالش های مختص خود را دارد، ادامه داد: تیر ماه سال ۹۸ دسته بندی فروش محصولات سوپرمارکتی به "آلیار" اضافه شد و به عنوان اولین سوپرمارکت آنلاین تبریز آغاز به کار کردیم، اما این امر حاشیه سود پایینی داشت که حتی تقریبا تصمیم گرفتیم سوپر مارکت را حذف کنیم.
برموده اضافه کرد: اما در بهمن ماه سال ۹۸ و بعد از شیوع بیماری کرونا و آغاز قرنطینه های خانگی، باری دیگر نیاز مبرم فروش محصول سوپرمارکتی به صورت آنلاین احساس شد و برای حفظ رسالت اجتماعی و سهولت خرید شهروندان در قرنطینه خانگی، فروش محصولات سوپرمارکتی را ادامه دادیم.


 
وی در این‌ خصوص پیامدهای شیوع کرونا برای کسب و کار در بستر وب، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا، فروش ما به شهرهای مرکزی کشور بیشتر از تبریز بود اما از زمان آغاز قرنطینه، ۸۰ درصد از ثبت سفارش ها از شهر تبریز انجام شد.
مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار" ادامه داد: از طرفی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا بسیاری از فروشگاه ها و کسب و کارهای سنتی تعطیل شدند و ما تصمیم گرفتیم برای مدیریت این بحران آگهی مبنی بر نیازمان به همکاری با فروشگاه هایی که تمایل دارند اجناس خود را در بستر اینترنت به فروش برسانند، منتشر کردیم.
وی با بیان اینکه این امر با استقبال بسیار خوبی از سوی فروشندگان روبرو شد، گفت: توانستیم با فروشندگانی که در فضای فیزیکی فعالیت داشتند، همکاری کنیم و از افزایش بیکاری جلوگیری کردیم و اکنون ۱۷۲ نفر از اصناف در پنل ارائه محصول آنلاین آلیار عضو شدند ‌و کار خود را آغاز کردند‌‌.
وی در ادامه افزود: با پیاده سازی استراتژی تبلیغاتی و برندسازی "آلیار" باشگاه مشتریان ما گسترش یافت و اینگونه شد که فروش آنلاین لبنیات نیز اضافه شد.
برموده اضافه کرد: در اردیبهشت سال جاری وارد مذاکره با شرکت های  تولید کننده و وارد کنند لوازم خانگی شدیم و به صورت رسمی نماینده فروش آنلاین این محصولات و مرجع استعلام قیمت لوازم خانگی شناخته شدیم.
وی ادامه داد: خرداد ماه سال جاری با واردکنندگان تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم آرایشی همکاری خود را آغاز کردیم و سهولت خرید این محصولات را برای خانم ها فراهم کردیم‌.
وی با اشاره به بحرانی که در مرداد و شهریور ماه  سال جاری به دلیل بالا رفتن نرخ ارز دچار شدند، گفت: افزایش شدید قیمت لوازم خانگی ، کاهش اجناس موجود و... ما را با مشکل مواجه کرد اما سعی کردیم برای جلب رضایت مشتری جنس هایی که قبلا تهیه کردیم را بدون افزایش قیمت در سایت عرضه کردیم.
وی با بیان اینکه امنیت سایت، کنترل کیفی و تاریخ مصرف کالاها، تامین کالا های مورد نیاز خانوار را از اساسی ترین نکات مدیریت یک فروشگاه اینترنتی است، اظهار داشت: در "آلیار" کالاها از منابع اصلی تامین می شود تا قیمت فروش نیز حداقل باشد، همچنین بازار توسط کادر بازرگانی هر لحظه رصد می شود تا هم کالاهای جدید به موقع فروشگاه اضافه شود و هم قیمت اجناس موجود تحت کنترل باشد‌‌.


 
این مدیر عامل جوان افزود: بخش امنیتی و حملات سایبری نیز از ابتدای شروع به کار "آلیار" فعال بود و برای جلوگیری از هک سایت، پول شویی و فیشینگ نهایت تلاش خود را می کنیم.
وی در ادامه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان بومی تاکید کرد و گفت: هر تولید کننده ای که تمایل به فروش آنلاین محصول خود را دارند، به صورت رایگان پنل ارائه می شود و در حال حاضر نیز ۱۵ درصد از محصولات آلیار، از تولیدات بومی استان هستند.
این گزارش حاکی است، در انتهای این نشست مطبوعاتی، از لوگو جدید فروشگاه اینترنتی "آلیار" توسط مدیرعامل فروشگاه آنلاین " آلیار"، "نومی گلراز" پدر شهید مدافع حرم "وحید نومی گلزار" و جمعی از خبرنگاران رونمایی شد.
این گزارش می افزاید، پدر شهید نومی گلزار در آیین رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی "آلیار" از افزایش نرخ بیکاری به عنوان معضل اساسی جامعه نام برد و گفت: جامعه ما هم اکنون نیاز مبرم به اشتغال و کارآفرینی دارد چرا که همه مشکلات موجود در حوزه معیشت، ازدواج و مسکن ریشه در این معضل دارند.
 وی از جوانان خواست دور هم جمع شده و با بهره‌گیری از تخصص خود، زمینه اشتغال و ارایه خدمات به شهروندان و جامعه را فراهم آورند.
انتهای پیام/
رونمایی از لوگوی جدید فروشگاه اینترنتی گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار