مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی؛

همایش پویایی و نشاط اجتماعی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

1398/10/22 - 14:59 - کد خبر: 11851 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز، با محوریت بررسی راهکارهای بروز و ظهور خشونت در حریم خانواده و اجتماع خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، بدر شکوهی در گفت‌وگویی با تشریح این خبر، اظهار کرد: این همایش روز سه شنبه 24 دی ماه، ساعت 9:30 صبح در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، تشریح کرد: تبیین خط مش‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌ی اجتماعی و فرهنگی، اجرای راهبردهای سازمان امور اجتماعی کشور در کاهش خشونت، ارائه‌ی آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه‌ی سرمایه اجتماعی و بررسی علمی زمینه‌های ذهنی و ساختاری منجر به رفتار خشونت آمیز در حریم خانواده از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است.
وی با اشاره به سخنرانی مقامات عالی استان و میهمانان کشوری در این همایش، گفت: مقامات استانی و دکتر محبوبی، معاون امور آسیب‌ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور، دکتر حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، دکتر رضا بازرگان، مدرس دانشگاه و مشاوره خانواده و آسیب های اجتماعی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: از مسئولان و روسای ادارات فرهنگی، اجتماعی و اجرایی شهرستان‌های استان و از تمام دستگاه‌هایی که در حوزه‌ی اجتماعی نقش و رسالت دارند، برای شرکت در این همایش دعوت شده است، همچنین سمن‌ها و موسسات مردم نهاد در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی، محققین و پژوهشگران فعال در حوزه‌ی اجتماعی و نخبگان شهرستان‌ها نیز در این همایش حضور خواهند داشت.
وی بیان کرد: پژوهشگران و افرادی که در زمینه‌ی خشونت و نشاط اجتماعی فعالیت و تجربه دارند می‌توانند در این همایش شرکت کنند.
شکوهی با اشاره به نقش موسسه آرامش گستر باغ زندگی در برگزاری این همایش، بیان کرد: این موسسه در راستای کاهش خشونت در سطح استان فعالیت می‌کند، این موسسه در برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح شهرستان‌ها، فراهم کردن مقدمات اجرایی تدوین سند خشونت و فراهم کردن مقدمات اجرایی این همایش نقش دارد.
انتهای پیام/
همایش پویایی و نشاط اجتماعی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار