پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   85335  | تاریخ خبر : 1397/02/27  | ساعت : 15:27

امام جمعه تبریز:

مدیر بی علاقه به شنیدن مشکلات خائن است


نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در انتقال مسایل و مشکلات سازمان ها، گفت: مدیری که علاقه ای به شنیدن مشکلات ندارد، خائن است.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم روز پنجشنبه درجمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی، یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی سازمان ها و نهادهای مختلف را انتقال واقعی اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان بیان و اظهار کرد: وظیفه هر مدیر و رییس سازمانی است که توسط روابط عمومی خود از وقایع و عملکرد مدیریت تحت پوشش خود آگاه شود و نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.
وی روابط عمومی ها را آیینه تمام نمای تشکیلات خود تعریف کرد و افزود: اگر عیب و ایرادی در هر حوزه و قسمت سازمانی وجود دارد، باید توسط روابط عمومی به بهترین و فنی ترین شکل منعکس شود تا اقدامات لازم و کافی برای رفع مشکلات به انجام برسد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در این میان مدیر خوب کسی است که تذکرات و گوشزدهای روابط عمومی را بشنود و به دنبال رفع کمبودها و مشکلات باشد که این مسیری روشن برای جلب اعتماد مردم می باشد.
وی ، با نکوهش تعریف و تمجیدهای بی جا توسط روابط عمومی از روسای سازمان ها، یادآور شد: چنین روابط عمومی ها و رییس دفاتر مدیران در حقیقت مدیر خراب کن هستند، در حالی آنان که می توانند با پرهیز از انکار واقعیات، سازمان های خود را به سمت شفاف سازی و جلب اعتماد عمومی رهنمون کنند.

امام جمعه تبریز از مدیران و رییسان سازمان ها و نهادهای مختلف آذربایجان شرقی خواست تا در انتخاب روسای روابط عمومی، دفاتر و منشی های خود حساسیت و وسواس خاصی داشته و کسانی را در این سمت ها بگمارند که با احترام و محبت با مردم رفتار کنند.
حجت الاسلام آل هاشم در کنار مردم بودن را از آرمان ها و اهداف مهم انقلاب اسلامی در نظام مدیریتی بیان و اظهار کرد: باید توجه داشت که نباید در مقابل مردم قرا گرفت بلکه در کنار مردم بودن جزو رسالت های مهم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی است.
وی ، اقدامات ایجابی را مهمتر و تاثیرگذارتر از اقدامات سلبی در جلب و جذب آحاد مردم دانست و گفت: به عنوان مثال در نمازهای جماعت ادارات ما باید به دنبال تشویق نمازخوان ها باشیم نه در پی تنبیه کسانی که نماز نمی خوانند.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه در کشورمان به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است