پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   85321  | تاریخ خبر : 1397/02/27  | ساعت : 11:05

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي:

جاده مراغه - هشترود پول دارد، اما پیمانکار ندارد/40 نفر بر اثر غیراستاندارد بودن جاده مراغه - هشترود کشته شدند


نصر: مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آذربايجان شرقي گفت: دو سال، با وجود تخصيص اعتبار نبود پيمانكار اجراي طرح را به تاخير انداخته است.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر به نقل از فارس، سلمانزاده صبح امروز در جلسه بررسی تصادف های منجر به فوت در جاده مراغه- هشترود اظهار داشت: 90 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت جاده مراغه - هشترود تخصیص یافته است.

وی افزود: دو سال، با وجود تخصیص اعتبار نبود پیمانکار اجرای طرح را به تاخیر انداخته است.

سلمانزاده اضافه کرد: از زمان تخصیص اعتبار برای اجرای طرح چهار مورد مناقصه برگزار شده، ولی کسی در آن شرکت نکرده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در خصوص آسفالت این طرح، مسیر امسال به منظور کاهش تصادف‌های منجر به فوت بهسازی و آسفالت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی اظهار داشت: سال گذشته 25 کیلومتر از مسیر بهسازی آسفالت شده است.

جاده مراغه – هشترود از نظر آسفالت در بدترین شرایط قرار دارد / 40 نفر بر اثر غیراستاندارد بودن جاده مراغه - هشترود کشته شدند

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: جاده مراغه – هشترود از نظر آسفالت در بدترین شرایط قرار دارد و این  وضعیت تصادفات منجر به فوت را بیشتر کرده است.

وی افزود: در یک سال گذشته نزدیک به 40 نفر در این مسیر به خاطر غیراستاندارد بودن در اثر تصادف جان باخته‌اند.

فرماندار شهرستان مراغه با اشاره به جان باختن 4 نفر در روزهای گذشته گفت: نباید نبود پیمانکار برای آسفالت این مسیر عامل جان باختن شهروندان شود.

شکری، از وضعیت بد راه‌های روستایی و نبود خط‌کشی در راه‌های روستایی مراغه انتقاد و افزود: در زمان کمبود و نبود اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی نیازمند مدیریت جهادی است.

وی خواستار سرعت بخشیدن به بهسازی، آسفالت و خط‌کشی جاده مراغه – هشترود و راه‌های روستایی شد.

انتقاد از وضعیت آسفالت راه‌های روستایی

علی دلداری دادستان عمومی و انقلاب مراغه در ادامه این جلسه با اشاره به آمار بالای تصادف‌های منجر به فوت و جرح در این مسیر گفت: سال گذشته نزدیک به 90 میلیارد ریال دیه به جان باختن‌ و مجروحان تصادف‌های این مسیر پرداخت شده است.

وی افزود: اگر این دیه‌ها صرف آسفالت مسیر می‌شد خانواده‌ای داغدار و بی‌سرپرست نمی‌شدند.

دلداری با انتقاد از وضعیت آسفالت راه‌های روستایی افزود: اگر راه‌های روستایی به موقع آسفالت، لکه‌گیری و خط‌کشی نشود، حوادث رانندگی در آنها بیشتر از جاده‌های اصلی خواهد شد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است