پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   79764  | تاریخ خبر : 1396/10/17  | ساعت : 13:42

رئیس خانه روابط عمومی آذربایجان‌شرقی:

فرصت تبریز ۲۰۱۸ نباید با انتقاد تلف شود/ مدیران و مسؤولان نگاه رسانه‌ای ندارند


نصر: رئیس خانه روابط عمومی آذربایجان‌شرقی با تاکید به اینکه امید داریم با آغاز تبریز ۲۰۱۸ که فرصتی بزرگ است و نباید با انتقاد تلف شود،بتوان به اهداف خوبی رسید، گفت: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی است که می‌توان به نحو احسن از آن استفاده کرد و آنچنان که در شأن تبریز است آن را معرفی کرد.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر به نقل ازفارس، مختار خوش‌پیمان ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون صنایع‌دستی، فرش، گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی تبریز با موضوع ایجاد کارگروه اجرایی فرش دستباف برای رویداد تبریز پایتخت کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت: در دنیا برای امر توسعه و تولید یک مثلث باید در نظر گرفت که یک ضلع آن قدرت و یا سیاست‌مداران، ضلع دیگر تجار و سرمایه‌گذران و ضلع سوم رسانه و برندینگ است. 

وی افزود: متاسفانه در کشور ما این سه ضلع به هم وصل نیستند و علت اصلی بیشتر کارها که نتیجه‌ای در آن کسب نمی‌شود، همین عدم وجود حلقه‌ ارتباطی بین سه ضلع بوده و هر کسی به صورت موازی کار انجام داده است.

رئیس خانه روابط عمومی استان با تاکید به اینکه امید داریم با آغاز تبریز ۲۰۱۸ که یک فرصت بزرگی است و نباید با انتقاد تلف شود، بتوان به اهداف خوبی رسید، افزود: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی است که می‌توان به نحو احسن از آن استفاده کرد و آنچنان که در شأن تبریز است، آن را معرفی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه روزی که نام شبکه استانی را با کمک نمایندگان و مسؤولان انتخاب کردیم، خیلی‌ها گفتند که کاش نام این شبکه فقط تبریز باشد زیرا نام تبریز به واسطه برند فرش دستباف در جهان شناخته شده است، یادآور شد: این‌ها واقعیت دارد که نام تبریز به واسطه فرش، هنر و تاریخ به یک برند تبدیل شده و باید قدر این ظرفیت بزرگ را دانست ولی به علت عدم وصل حلقه‌ها با هم، شاهد مشکلاتی می‌شویم. 

خوش‌پیمان اذعان داشت: اگر بتوانیم حلقه‌‌ها را در همه موضوعات به یکدیگر وصل کنیم و هم راستا حرکت کنیم قطعاً موفقیت‌هایی کسب شده و روند سریعی به خود خواهد گرفت. 

رئیس خانه روابط عمومی استان تصریح کرد: اگر بتوانیم هر حوزه را به صاحبان و متخصصان اصلی آن حوزه بسپاریم قطعاً می‌توان حرکت موثری داشت و ما هم با استفاده از ظرفیت اساتید و پیشکسوتان متخصص رسانه‌ای باید کمک به وصل این حلقه مفقوده کنیم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است