پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   79145  | تاریخ خبر : 1396/10/03  | ساعت : 18:15

ایران تک 18/ نائب رييس اتاق بازرگانى تبريز، عنوان کرد:

برندسازی متن اصلی تولید و صنعت


نصر: نائب رئيس اتاق بازرگانى تبريز، گفت: در عصر حاضر برندسازی متن اصلی تولید و صنعت کشورها را تشکیل می دهد.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی پنجمین دوره طرح "ایران تک"، "جمشید برزگر" نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در گفت و گو با ستاد از اطلاع رسانی، تداوم دوره طرح "ايران تک" را در بهبود فضاى توليد و کسب و کار عاملی مثبت و موثر دانست و گفت: تداوم برگزاری طرح "ایران تک" معرفی شرکت های برتر صنعتی منطقه غرب و شمال غرب ایران، در چهار دوره اخیر، موجب بهبود فضای تولید، کسب و کار، بهبود کيفى محصولات شده و همچنین پايدارسازى اقتصاد منطقه را پایه ریزی کرده است.

نائب رييس اتاق بازرگانى و صنايع و معادن تبريز با بیان اینکه در دنياى کنونى صنعت، توليد و برندسازى حرف اول را مى زند، ادامه داد: در عصر حاضر به واسطه حاکميت فضاى رقابتى در عرصه توليد و صنعت ، لزوم حرکت به سمت برندسازى در شرکت هاى بزرگ و موفق توليدى کشور و منطقه شمالغرب بيش از گذشته احساس مى شود. توليدات و برندهاى پايدار ، امروز حرف اول و نهايي را در بازار رقابت مى زنند و ما نبايد از اين چرخه عقب بمانيم.

وی در ادامه توجه جدى شرکت هاى توليدى و صنعتى به موضوع برندسازى را زمينه ساز افزايش توان رقابتى و معرفى بيشتر توليدات داخلى در بازارهاى جهانى ارزيابى کرد.

برزگر در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از تداوم اجرای طرح ایران تک در منطقه غرب و شمال غرب کشور، این طرح را فرصتى براى هم افزايي فعالان عرصه توليد و صنعت معرفی کرد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است