پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   77613  | تاریخ خبر : 1396/08/29  | ساعت : 18:10

"ایران تک" 6 / رئیس اتاق بازرگانی تبریز خبر داد:

"ایران تک" گامی موثر در تحقق فرهنگ برندسازی


نصر: رئیس اتاق بازرگانی تبریز، گفت: جامعه کنونی کشور تنها با استفاده از توانمندی های داخلی و ارج نهادن به آن ها،  از رکود درخواهد آمد، بنابراین بهره مندی از نیروهای داخلی و اجرای طرح های سازنده ای چون "ایران تک"، کشور را در راستای احقاق فرهنگ برندسازی، یاری خواهد کرد.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی همایش "ایران تک"، "صمد حسن زاده" رئیس اتاق بازرگانی تبریز، در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی این همایش، "ایران تک" را یکی از ظرفیت های عالی در ایجاد فرهنگ برندسازی در جامعه کنونی معرفی کرد وگفت: در جوامع غربی این موضوع یکی از متداول ترین و عام ترین مسائلی است که به واسطه آن توانسته اند از توانمندی های داخلی خود استفاده کنند، لذا در ایران به ویژه منطقه غرب و شمال غرب کشور که از ظرفیتی عظیم در حوزه صنعت برخوردار است می تواند با برندسازی ظرفیت های خود توانایی های خود را عرضه کند.

وی ادامه داد: عرضه توانمندی های صنعتی داخلی نیازمند برنامه های مدون و تخصصی است، "ایران تک" یکی از موثرترین برنامه هایی است که می تواند براساس شاخص های تخصصی خود در حوزه های صنعتی و اقتصادی این فرصت را برای متولیان صنعت منطقه فراهم سازد، البته قابل ذکر است که الحاق شاخص های اجتماعی نیز یکی دیگر از ملزومات ارزیابی واحدهای صنعتی است که جای خالی آن در بین شاخص های ارزیابی ایران تک دیده می شود و کارشناسان اقتصادی و صنعتی آن باید به این موضوع بپردازند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه طرح "ایران تک" به همت سازمان مدیریت صنعتی استان درصدد معرفی جایگاه و ظرفیت های اقتصادی و صنعتی منطقه است، توجه و همیاری افزون تری را از مسئولین استانی و منطقه ای خواستار شد و گفت: این طرح اقدام و همتی جمعی را می طلبد، از مسئولین انتظار داریم تا با توجه و همیاری بیشتر در اجرای این طرح زمینه های بیشتری را برای ارتقای جایگاه صنعتی و اقتصادی منطقه در کشور فراهم سازند.

وی خاطرنشان کرد: از متولیان اجرای طرح "ایران تک" نیز انتظار می رود این رسالت را مصمم تر و با قدرت پیش گیرند و بیش از پیش با ایجاد اعتماد بین واحدهای فعال و بررسی دقیق فعالیت های آن، نتیجه ای درخشان را به ارمغان برسانند.

حسن زاده در پایان  با تاکید براینکه این همایش در راستای تحقق فرهنگ برندسازی گامی موثر و مطلوب است، افقی روشن را برای ماندگاری و فعالیت همه جانبه آن پیش بینی کرد.
انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است