پربازدیدترین ها
کد خبر :   68063  | تاریخ خبر : 1396/01/23  | ساعت : 17:45

رئیس شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت:

ورود به بازار در حال گشایش ایران استراتژی خوبی است/ خرداد ماه امسال شهر آفتاب ميزبان نمايشگاه AMB ايران


نصر: رئیس شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت تاکید کرد: AMB ایران اولین نمایشگاه تجاری شناخته شده بین المللی در زمینه برش فلز است که بعد از رفع تحریم ها در ایران برگزار می شود.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر، "اولریخ کرومر" قبل از ظهر امروز در دومین نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و تجهیزات فلز کاری که در هتل کایا لاله پارک تبریز با حضور مدیران نمایشگاه ها، سازمان های صنعتی آلمان و صنعتگران آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه استقبال از اولین دوره نمایشگاه AMB ایران، اهمیت ورود به بازار رو به رشد ایران با استفاده از یک برند موفق را نشان داد، اظهار داشت: همچنین برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاهی شهر آفتاب تهران از تاریخ 2 الی 5 خرداد بهترین شرایط را برای برگزاری موفق AMB ایران فراهم کرده است.

وي اظهار داشت: برگزاری اولین دوره این نمایشگاه در سال 2016 موفقیتی بسیار بزرگ بود و پیش بینی می شود دوره جدید آن در سال 2017 از نظر تعداد عوامل نمایشگاهی شرکت کننده و برنامه های در نظر گرفته شده از دوره قبلی نیز پیشی بگیرد.

وی ادامه داد: موفقیت اولین دوره نمایشگاه AMB در ایران ثابت کرد که ورود به بازار در حال گشایش ایران با یک برند موفق استراتژی خوبی است.

وی با اشاره به اینکه AMB ایران محل نمایش آخرین تحولات در زمینه ماشین ابزار، ابزار های دقیق و سایر موارد مربوط به ماشین کاری فلزی است، تصریح کرد: نمایشگاه AMB ایران شاخه ای از نمایشگاه بین المللی فلز کاری AMB محسوب می شود. این نمایشگاه در سال های زوج در آلمان برگزار می شود و یکی از پنج نمایشگاه برتر تجاری جهانی در زمینه فن آوری برش فلز است. این نمایشگاه با همکاری «VDA» یا اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان، برگزار می شود و اتحادیه مذکور ارائه دهنده اطلاعات تخصصی مربوط به این رشته و اطلاعات لازم برای ارتباط با شرکت های مشهور آلمانی است.

وی در ادامه افزود:  نمایشگاه AMB ایران توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت، که یک شرکت آلمانی برگزار کننده نمایشگاه های تجاری با بیش از 75 سال تجربه است، برگزار می شود. این نمایشگاه فرصتی مغتنمی برای مقامات تصمیم گیرنده در ایران و کشور های همسایه فراهم می کند تا با سازندگان معروف آلمانی در حوزه ابزار دقیق و فن آوری سنجش دیدار کنند که این امر سبب شناسایی شرکای بالقوه در قلب منطقه اقتصادی ای است که در آن فعالیت می کنند.

رئیس شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت اظهار داشت: به دنبال توافق ها و لغو تحریم ها، کارشناسان انتظار دارند که روابط اقتصادی میان ایران و کشور های صنعتی، بخصوص در حوزه مهندسی تولید، بیش از پیش تقویت شود. اقدامات نوسازی بسیار ضروری در صنعت نفت برنامه ریزی شده اند که فرصت های جدیدی را در بخش ساخت ماشین آلات و کارخانه ایجاد خواهند کرد.

کرومر در ادامه گفت: تولید خودرو، صنعت پتروشیمی و توسعه انرژی های تجدید پذیر نیز از جمله حوزه های مورد توجه ایران می باشند که تقاضای بازار در بخش مهندسی تولید نیز از سطح بالایی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بر اساس نظر سنجی های انجام شده شرکت AMB  و VDW، شرکت کنندگان رضایت بالایی از بازدید کنندگان نمایشگاه سال قبل داشتند. 86 درصد از بازدیدکنندگان از اعضای صنایع شرکت کننده بودند و بیشترین سهم بازدید کننده با 33 درصد متعلق به صنعت خودروسازی بوده، 13 درصد را عرضه کنندگان قطعات و 9 درصد را نیز بخش قالبسازی به خود اختصاص دادند.

کرومر اظهار داشت: در طی نمایشگاه مذاکرات گسترده ای در غرفه های مختلف انجام شد. براساس اظهارات شخصی بازدیدکنندگان، 59 از آن ها درگیر مذاکره و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری بودند همچنین 47 درصد از آن ها قصد مشخصی برای خرید و پیگیری طرح های سرمایه گذاری داشته اند.

وی در پایان افزود: از میان 111 کمپانی شرکت کننده، 68 کمپانی از آلمان، 18 نماینده از ایتالیا، 9 نماینده از سوئیس و 3 نماینده از اتریش حضور داشتند. این شرکت کنندگان شامل رهبران بازار های جهانی، غول های بخش های صنعتی و شرکت های میان رده بودند. 26 کمپانی شرکت کننده نیز در سمپوزیومی که در حاشیه نمایشگاه برگزار شد، شرکت کردند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است