پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   67149  | تاریخ خبر : 1395/12/24  | ساعت : 12:43

به دنبال انتشار خبر احضار مدیر عامل شرکت مسافربری آتا

"آتا" از آژانس خبری تحلیلی "نصر" شکایت کرد/ فشار بر رسانه ها به جای پاسخگویی به مردم


نصر: شرکت هواپیمایی آتا که با تاخیرهای مکرر و کم توجهی به انتقادات مسافران خود شهره عام خاص است به دنبال انتشار خبر احضار مدیر عامل این شرکت مسافربری به دادگاه؛ از آژانس خبری تحلیلی نصر شکایت کرد.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر، مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در محل پلیس فتای آذربایجان شرقی در خصوص مفاد این شکایت مطلع شد.

این گزارش حاکی است، شرکت هواپیمایی آتا مدت ها است که به دلیل تاخیرهای مکرر از سوی مسافران مورد انتقاد قرار گرفته است تا جایی که اخیرا به دلیل بروز مشکلات عدیده در فرودگاه مشهد؛ قاضی حسینی معاون دادستان مشهد  از احضار مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا و معراج و دو خلبان به اتهام توقیف غیرقانونی خبر داد.

وی از احضار مدیر عامل شرکت‌های هواپیمایی آتا و معراج خبر داد و گفت: مدیرعامل این دو شرکت توسط بازپرس ویژه جرائم فرودگاه به منظور ارائه پاره ای از توضیحات احضار شدند.

وی ادامه داد: همچنین دو خلبان شرکت هواپیمایی معراج و آتا نیز به دلیل توقیف غیرقانونی 4 ساعته و داشتن شاکی خصوصی احضار شدند.

معاون دادستان مشهد گفت: پیش از این مدیرکل فرودگاه‏ هاشمی ‎نژاد مشهد نیز توسط بازپرس ویژه جرائم فرودگاه در ادامه رسیدگی به پرونده‏‎های تشکیل شده در دادسرا احضار شد.

همچنین هفته گذشته سخنگوی کمیسیون عمران از بررسی علت تاخیر در پروازها با حضور مسئولان هواپیمایی کشور در کمیسیون متبوع خود خبرداد.

صدیف بدری در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح جلسه امروز ( چهارشنبه 11 اسفندماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: حادثه تاخیر در پرواز تهران – مشهد در فرودگاه مشهد مربوط به روزهای اواخر بهمن‌ماه در حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشور، مدیرعامل فرودگاه‌های کشور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان، آتا و مدیرعامل فرودگاه مشهد در کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت.

 

نماینده مردم اردیبل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با یادآوری گزارش مسئولان مذکور در خصوص اقداماتی که روز حادثه دنبال شده است، تصریح کرد: مسئولان نام برده گزارش‌هایی را از وضعیت پیش آمده و اقداماتی که پس از حادثه برای مردم و ساماندهی وضعیت پیش آمده انجام دادند را ارائه کردند که طبق این گزارش ها پروازها 12، 9 و 6 ساعت تاخیر داشتند.

گزارش نصر می افزاید، مدیران شرکت هواپیمایی آتا به جای رفع مشکلات عدیده ایجاد شده و تلاش در رفع آنها انعکاس تخلفات و اقدامات غیرقانونی خود در رسانه ها را تشویش اذهان عمومی خوانده و تلاش می کنند با تحت فشار قراردادن رسانه ها جریان آزاد اطلاع رسانی را زیر سئوال برند.

مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر با حضور در پلیس فتا ضمن نگارش توضیحات لازم بار دیگر خواستار پاسخگویی مدیران این شرکت هواپیمایی به جای شکایت از رسانه ها شد.

وی با بیان اینکه رسانه ها بر اساس قانون موظف به دفاع از حقوق شهروندان و هموطنان هستند اظهار داشت: بی تریدد سیاست رسانه های مستقل با تهدید، ترعیب و حرکت های غیر معمول که متاسفانه از سوی مدیران این شرکت هواپیمایی بارها تکرار شده است همخوانی ندارد و همانند گذشته این رسانه به تریبونی برای انتقادات صریح مسافران و مشتریان آتا به عنوان ولی نعمتان این شرکت مسافربری خواهند ماند.امیدواریم مسئولان امر نیز مانع این چنین حرکت های غیر مسئولانه مدیران "آتا" شوند تا شاهد باشیم نام شرکت متعلق به آذربایجان شایسته نام و جایگاه این خطه باشد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (3)

جالبه هواپیمایی آتا به جای عذرخواهی به مردم از صدای ملت شکایت می کند عجب رسمی رسم زمونه
15:25:13 1395/12/24
محرم
  
هر وقت که بلیت سفرم آتا بود مطمئنم که تاخیر خواهم داشت این همه تاخیر در سایه بی تدبیری و بی لیاقتی مسئولان این ایرلاین هست هنوز به مردم توهین می کنند بس نیست شکایت هم می کنند
15:28:51 1395/12/24
فاضل پور
  
عجب:)))))))))))))))))))))))
13:12:48 1395/12/24
مهرشاد
  

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است