پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   106854  | تاریخ خبر : 1398/05/23  | ساعت : 18:00

عضو تیم اجرایی رویداد "۹:۳۳DM" دیجیتال مارکتینگ در گفتگو با نصر:

لزوم آشتی کسب و کارها با دیجیتال مارکتینگ/فوت کوزه گری دیجیتال مارکتینگ، در رویداد "۹:۳۳DM"


نصر: عضو تیم اجرایی رویداد "۹:۳۳DM" دیجیتال مارکتینگ گفت: مقرر شده است در این رویداد کسب و کار های مختلف را از دید دیجیتال مارکتینگ تحلیل،بررسی و نقد کنیم.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر،دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال،به ساده ترین بیان، مجموعه ای از فعالیت های متنوع در بستر وب گفته می شود که به بهتر دیده شدن یک کسب و کار کمک می کند، نیاز نیست این کسب کار لزوما خدمات آنلاین داشته باشد تا از دیجیتال مارکتینگ استفاده شود چرا که این روزها اکثر مردم نیازشان را در اینترنت جستجو می کنند.

این مفهوم‌چون امروزه کاربرد زیادی دارد، اهمیت توجه به آن روز به روز ملموس تر می شود و بسیاری از آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی، شاخه دیجیتال مارکتینگ را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرده اند و آن را به مشتریان معرفی می کنند.

از آنجایی که راه و رسم بازاریابی دیجیتال با بازاریابی های سنتی متفاوت است و قوانین خاص خود را دارد و این مفهوم هنوز جایگاه صحیح خود را پیدا نکرده است، رویداد ها، کارگاه و... مختلفی برای معرفی آن برگزار می شود و پای این موضوع به تبریز هم باز شد و جمعی از فعالین حوزه دیجیتال مارکتینگ‌ با هدف معرفی هر چه بهتر این عرصه به کسب و کارهای و علاقمندان آن رویدادی با عنوان "۹:۳۳DM" برگزار خواهند کرد.

احسان عبدی پور عضو تیم برگزار کننده رویداد "۹:۳۳DM" در گفتگو با نصر با بیان اینکه مقرر شده است در این رویداد کسب و کار های مختلف را از دید دیجیتال مارکتینگ تحلیل،بررسی و نقد کنیم ، گفت: متاسفانه انتقاد بار‌معنایی غلطی پیدا کرده است اما تلاش خواهیم کرد فرهنگ سازی لازم برای این امر را با این رویداد انجام بدهیم.

وی افزود: مخاطبان رویداد، صاحبان کسب و کار و دیجیتال مارکترها هستند و نقد ارائه ها به گونه ای خواهد بود که سخنران ها تجربیات خودشان از این حوزه را متنقل کنند و همچنین، صحبت ها حالت آموزشی هم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ، در واقع فرد متخصصی که برای ایراد سخنرانی انتخاب شد، آنچه که در دوران فعالیت کاری خود تجربه کرده را به صورت عملی با نقد یک کسب و کار به علاقمندان منتقل خواهد کرد، اذعان داشت: ارتقای سواد عمومی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و نحوه صحیح تعیین استراترژی بازاریابی محتوا از اهداف اصلی این رویداد است.

وی اضافه کرد: پنل گفتگویی هم که در نظر گرفته شده است، به این صورت است که علاوه بر حضور سخنران که هدف نقد روش های مارکتینگ کسب و کار را دارند، صاحب آن کسب و کار و یا مشاور آنها در حوزه دیجیتال مارکتینگ هم حضور داشته باشد.

عبدی پور با بیان اینکه جلسه اول رویداد "۹:۳۳DM" دیجیتال مارکتینگ، ۲۵ مرداد ماه با حضور یاور مشیرفر مدیر محتوای نیک استارتر،قادر صادقی مدیر توسعه کسب و کار رایچت و سعید چوپانی مدیر تیم گراف برگزار خواهد شد، گفت : آخرین جمعه هر ماه طعم دیجیتال مارکتیمگ خوهاد داشت و این جمعه از ساعت ۹ الی ۱۴ در ادرس ششگلان - خ فرمان فرمانیان - کوی داش دربند - جنب سازمان صنعت، معدن و تجارت - سالن همایش‌های مجتمع کارگران منتظر حضور علاقمندان خواهیم بود.

وی با تاکید به اینکه، متاسفانه تعریف های درستی از دیجیتال مارکتینگ نداریم و شمالغرب کشور در حوزه های مختلف مخصوصا صنعت فعال است و نیاز مبرمی به این حوزه دارد، گفت: عدم اشنایی کسب و کارهای سنتی یا تجربه ای بدی که در این حوزه دارند سبب شده دیواری در مقابل پذیرش روش های مدرن بازاریابی بنا بشود که هدف داریم این دیوار را از میان برداریم.

وی ادامه داد: امین حسینی، محمد پاشایی، علی سیدلر عضو آژانس ، هادی فاخریان و احسان عبدی پور ۵ نفر اعضای تیم برگزاری رویداد هستند که شورای سیاست گذاری رویداد و تصمیم گیری بر عهده این تیم است که هر کدام به نحوی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند‌.
وی افزود: در اولین جلسه رویداد مقرر شده است، در مورد مسائل، ابزار و روش‌های حل چالش‌های دیجیتال مارکتینگ، بررسی یک کسب وکار از نظر مارکتینگ B2B ، محتوا و استراتژی محتوا، تحلیل کسب و کار دیجیتال از دید میکروکپی و کپی رایتینگ بررسی شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است