پربازدیدترین ها
جدیدترین اخبار پربیننده ترین اخبار

کد خبر :   103169  | تاریخ خبر : 1398/03/05  | ساعت : 07:00

//اطلاع رسانی// مدیر سرپرستی استان آذربایجان شرقی بیمه کوثر در گفتگو با نصر:

خدمات مشتری محور بیمه کوثر در آذربایجان شرقی؛ راز رشد 80 درصدی این سرپرستی/ فعالیت 72 دفتر نمایندگی در استان


نصر: مدیر سرپرستی آذربایجان شرقی بیمه کوثر گفت: استراتژی رقابتی بیمه کوثر در مقابل سایر بیمه ها، بر اساس جلب رضایت مشتری و سودآوری است که با برنامه ریزی برای چشم انداز بلند مدت از جمله در نظر گرفتن افق 1404 برای کسب جایگاه سوم در بین شرکت های بیمه تلاش می کند.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر، هادی قدس در این گفتگو افزود: بیمه کوثر به استناد قانون تاسیس بیمه های غیر دولتی و قانون مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی از سال 1390 مشغول به فعالیت است.

وی افزود: مردم ما شایسته بهترین و با کیفیت ترین خدمات در عرصه بیمه گری هستند بر اساس این باور، مدیران و کارکنان بیمه کوثر همواره در تلاش هستند با رویکردی مشتری محور و ارائه خدمات مختلف به اقشار مختلف جامعه در خدمت آحاد مردم باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد آرامش و اطمینان خاطر برای جامعه هدف و بخصوص خانواده های معزز نیروهای مسلح از طریق ارائه خدمات در رشته های بیمه ای مختلف و افزایش سودآوری برای سهام داران شرکت از وظایف اصلی این مجموعه است، اذعان داشت: در این راستا شرکت بیمه کوثر برنامه ریزی راهبردی خود را در حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی مطرح کرد و طرحی با عنوان طرح تحول وحرکت راهبردی کوثر که به اختصار طرح تحرک نام دارد، ارائه داد.

وی گفت: عملکرد شرکت بیمه کوثر در سال 97 شاهد 37 درصد رشد بوده است، در حالی که بیمه کوثر سرپرستی آذربایجان شرقی با توجه به فعالیت هایی که در بخش های مختلف انجام داده بود توانست نزدیک به 80 درصد نسبت به سال 96 رشد نشان دهد.

مدیر سرپرستی آذربایجان شرقی بیمه کوثر ادامه داد:  این سرپرستی توانست طی سالهای گذشته در بیمه های شخص ثالث و درمان که پر خسارت ترین رشته های بیمه است، سهم فروش خود را کاهش دهد و با عملکرد ویژه ای که نشان داد، توانست دو سال پیاپی در رویداد "ایران تک" (معرفی شرکت های برتر منطقه غرب و شمال غرب کشور ) در بخش خدمات عمومی و بیمه گری به عنوان شرکت برتر انتخاب شود.

قدس افزود: بعد از کسب این مقام در پنجمین دوره ایران تک (سال 96) توانستیم با شرکت های بزرگی همچون گروه صنعتی تراکتورسازی ایران ، کارخانه موتوژن ، شهرداری کلانشهر تبریز و ... همکاری داشته باشیم. در حال حاضر بیمه کوثر 72 دفتر نمایندگی در آذربایجان شرقی دارد که سیاست اعطای این نمایندگی ها بر اساس ایجاد پراکندگی در سطح جغرافیایی و تراکم جمعیت در استان برای اعطای بهترین و سریعترین خدمات بوده است و همچنین سعی شده است مدیریت این نمایندگی ها به جوانان توانمند و جویای کارسپرده شود تا به هدف ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده نیز برسیم.

وی اذعان کرد: بیمه کوثر برای گسترش نفوذ بیمه ای در استان شبکه فروش خود را افزایش داده است و همچنین طرحهای ویژه ای را از قبیل بیمه هزینه های حقوقی ، بیمه نامه ودیعه مستاجرو بیمه نامه های ترکیبی در بیمه نامه های خودرویی مانند پوشش بار صندوق عقب خودرو در بیمه بدنه و... را جز خدمات انحصاری بیمه خود قرار داده است.

 وی ادامه داد: عملکرد این سرپرستی دردو ماهه سال جاری به نحوی است که در طول مدت مشابه نسبت به سال 97 ، 40 درصد افزایش فروش و 40 درصد کاهش تعداد خسارت داشته است و این نشان می دهد که شرکت بیمه کوثرسرپرستی آذربایجان شرقی همان روند روبه رشد را حفظ کرده است.

 هادی قدس گفت: این شرکت دارای رتبه  8  بین شرکت های بیمه خصوصی کشور است و جز معدود شرکت های بیمه است که عضو  کنسرسیوم   G9 است،

مدیر سرپرستی آذربایجان شرقی بیمه کوثر گفت: حدود ده درصد از جمعیت کشور دارای بیمه نامه عمر و زندگی است در حالی که در کشورهای پیشرفته هر نفر دارای چندین بیمه نامه عمر می باشند که بیمه کوثردر راستای توسعه فرهنگ بیمه ، رویکرد افزایش سهم فروش بیمه عمر و زندگی در پیش گرفته است.

  وی در انتها افزود: پیشرفت و تعالی در هر سازمان نشأت گرفته از تفکر سیستمی و استراتژیک و حمایتهای مدیران بالادستی در آن سازمان است لذا جا دارد از تدبیر و سیاستهای خردمندانه و حمایتهای همه جانبه مدیران ارشد شرکت علی الخصوص مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر مشعلچی فیروزآبادی تقدیر و تشکر ویژه خود را اعلام نموده و این موفقیت متوالی را تقدیم همه کارکنان زحمت کش شرکت بیمه کوثر در اقصی نقاط میهن عزیزمان نمایم.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

نظرات (0)

 

استفاده از مطالب پورتال با ذکر منبع بلامانع است